Ruduo kiekvienais metais atneša ne tik drėgmę, tamsą, tačiau ir šaltį, kuris neišvengiamai daro įtaką įvairiems tiek „Volkswagen“, tiek ir kitų markių automobilių komponentams. Kaip sako AVKParts ekspertai, reguliarus automobilio aptarnavimas yra būtinas, kuomet yra kalbama apie norą išsaugoti gerą automobilio techninę būklę kuo ilgiau. Tačiau kodėl būtent rudens pradžia tam yra pats tinkamiausias metas?
Šalčio įtaka variklio alyvai
Kaip jau buvo minėta anksčiau, šaltis yra bene didžiausią įtaką automobilio komponentams darantis veiksnys. Nors tepalas nėra laikomas komponentu, tačiau šiam elementui taip pat tenka nemažai krūvio šaltuoju metų laiku. Pagrindinė to priežastis – variklio alyvos jautrumas temperatūrai. Didesniame šaltyje tepalas tampa gerokai tirštesniu, o tai apsunkina tinkamą pačių svarbiausių variklio dalių sutepimą. Suprastėjus dalių tarpusavio sutepimui didėja ir trintis tarp komponentų, todėl šie pradeda dėvėtis kur kas greičiau nei esant šiltiems orams.
Daugelis „Volkswagen“ vairuotojų net nesusimąsto, jog įprastas variklio alyvos pakeitimas dar prieš prasidedant šalčiams gali padėti padidinti jų vairuojamo automobilio ilgaamžiškumą bei sumažinti variklio dėvėjimąsi. Taip yra todėl, kad ilgesnį laiką nekeistoje alyvoje įprastai yra daugybė smulkių metalo dulkių bei drožlių, kurios dar labiau padidina alyvos klampumą, kuomet lauke šalta. Tuo tarpu šviežiai pakeista alyva į žemas temperatūras reaguoja ne taip agresyviai, todėl ir jos savybės būna tinkamesnės pilnavertiškam variklio komponentų lubrikavimui.
Tepalų keitimo dažnumas
AVKParts automobilių sektoriaus ekspertai įspėja, kad automobilio tepalus reikėtų gerokai dažniau nei rekomenduoja pats gamintojas. Įprastai „Volkswagen“ gamintojas teigia, jog naujesnių transporto priemonių tepalai turėtų būti keičiami maždaug kas 20–25 tūkst. kilometrų. Suprantama, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog reikėtų laikytis gamintojo teikiamų rekomendacijų, tačiau tai ne visuomet yra tiesa. Visgi toks atstumas yra gerokai per didelis, todėl specialistai ragina alyvos keitimo procesą atlikti maždaug dvigubai dažniau. Žiūrint statistiškai, alyva dažniausiai turėtų būti keičiama du kartus per metus, jeigu automobilio vairuotojas nevažinėja itin daug.
Taigi, kalbant apie variklio alyvos keitimą du kartus per metus, „Volkswagen“ vairuotojams yra patariama tai daryti rudens bei pavasario metu. Kaip jau buvo minėta anksčiau, tepalų keitimas rudens pradžioje padės sumažinti automobilio variklio komponentų dėvėjimąsi bei pavers alyvą gerokai atsparesnę šalčio įtakai.
Papildomi darbai keičiant variklio alyvą
Kiekvienas vairuotojas turėtų žinoti, jog kiekvieną kartą keičiant alyvą, taip pat svarbu yra pasirūpinti ir alyvos, oro bei salono filtrų pakeitimu. Suprantama, daugumai visas šis procesas gali atrodyti pernelyg sudėtingas, tačiau būtent „Volkswagen“ markės automobiliuose tai yra be galo paprasta. Gana intuityviai bei patogiai išdėstyti visi šie komponentai leidžia visą aptarnavimo procesą atlikti greitai. Žinoma, svarbu paminėti ir tai, jog skirtinguose „Volkswagen“ modeliuose sumontuotų filtrų vietos gali skirtis, tačiau nepaisant to, paprasto prieinamumo tendencija išlieka. Dėl šios priežasties dauguma šios markės automobilių vairuotojų visą aptarnavimo procesą atlieka be papildomos serviso pagalbos.Tai leidžia sutaupyti ne tik laiko, tačiau ir pinigų.
Sutaupyti laiko galite ir jūs, kuomet daugybę „Volkswagen“ automobiliams skirtų dalių galite rasti bei patogiai įsigyti https://www.avkparts.lt/lt/volkswagen-dalys elektroninėje parduotuvėje.
SKL298