Iš mūrinio garažo virstančius dūmus pastebėjo praeiviai ir visus pakėlė ant kojų.
Nuskubėję gelbėtojai diskiniu pjūklu nupjovė durų spyną, įbėgo į garažą ir pirmiausia į lauką išstūmė lengvąjį automobilį, tada liepsnas užgesino.
Gaisras nespėjo įsismarkauti, tad automobilis ir garažo vidus tik aprūko, apdegė tik keli daiktai.
Rokiškio ugniagesių atstovas Virgilijus Kulikauskas teigė, kad gaisras plykstelėjo užsidegus į elektros tinklą įjungtam automobilio akumuliatoriaus krovikliui.
Nelaimė įvyko nepraėjus nė pusvalandžiui, kai palikęs krauti akumuliatorių šeimininkas išėjo iš garažo namo.
„Tai buvo senas sovietinių laikų kroviklis“, – paaiškino pareigūnas.
Tokie prietaisai gana primityvūs – neturi nei automatinio įtampos reguliatoriaus, nei kitų apsaugų nuo akumuliatoriaus perkrovimo. Tuometėse instrukcijose nurodoma, kad kraunamas akumuliatorius turi būti išimtas iš mašinos ir su krovikliu padėtas ant nedegaus paviršiaus, o pats krovimo procesas stebimas.
„Į elektros tinklą įjungtą akumuliatoriaus kroviklį žmogus paliko bent jau ant betoninių grindų, tad plykstelėjus gaisrui, liepsnos neišplito“, – teigė pareigūnas.
Tokie gaisrai nereti – būna, kad užsidega perkrautas akumuliatorius arba pats kroviklis.