Pardavimų iššūkių ir galimybių niuansai PTVF studentams
Kauno technologijos universiteto Panevėžio technologijų ir verslo fakultete (KTU PTVF) gegužės 4 d. vyko kviestinės lektorės, strateginės komunikacijos partnerės Rasos Kruopaitės-Lalienės paskaita studentams, kurioje buvo diskutuojama tema „Pardavimai: šių dienų iššūkiai ir galimybės“.
Ilgametę darbo patirtį komunikacijos bei rinkodaros srityse turinti Rasa Kruopaitė-Lalienė dirbo tokiose įmonėse kaip „Philip Morris Lietuva“, „VST“ (elektros skirstymo operatorius), „Lietuvos paštas“. Šiuo metu Rasa yra BNI prezidentė bei UAB „Projektai kitaip“ vadovė.
Pasak fakulteto dekanės Daivos Žostautienės, pirmoji pažintis su Rasa Kruopaite-Laliene įvyko dar 2021 metų pavasarį, kai PTVF profesorė gavo kvietimą sudalyvauti BNI „Nevėžis“ pusryčiuose.
„Šiame susitikime pristačiau kuo universitetas gali būti naudingas verslininkams. Rasa buvo šio klubo prezidentė ir labai charizmatiškas žmogus, tad užsimezgė bendravimas ir gimė mintis pakviesti ją skaityti paskaitą apie pardavimus ir iššūkius šiose sferoje. Rasa išsyk sutiko, tad labai greitai suderinome temą „Pardavimai: šių dienų iššūkiai ir galimybės“ ir pasikvietėme į universitetą“, – teigia D. Žostautienė.
Vadybos bakalauro antrojo kurso studentas Algirdas Stankus tikina, jog visada įdomu išgirsti sėkmės ir nesėkmės istorijas bei iš to pasimokyti. Jam didžiausią įspūdį padarė paskaitoje aptarta išaugusio prekybinių tinklų antkainio problema.
„Pastebiu, kad įvairūs prekybiniai tinklai Lietuvoje užsideda gerokai didesnį antkainį. Anksčiau pienininkai streikuodavo ir valstybė buvo įsikišusi į šią problemą. Bet problema, ko gero, yra didesnė ir tinklai naudojasi savo dominuojančia padėtimi rinkoje. Vieną dieną norėtųsi, kad tai būtų subalansuota ir gamintojai galėtų bent jau suvienodinti maržą gaminiui, t.y. kad tinklai užsidėtų ne didesnį antkainį nei gamintojas“, – dėkodamas už patikusią paskaitą savo mintimis dalijasi A. Stankus.
Antrojo kurso valdymo technologijų magistrantas Benjaminas Kazlauskas džiaugiasi, jog dalyvaudamas paskaitoje daugiau sužinojo apie įmonės reputacijos kūrimą ir augančią jo svarbą visuomenėje.
„Trumpai tariant, jei vadybinio pobūdžio paskaita sugebėjo sudominti inžinierių, reiškia, jog ji tikrai yra verta dėmesio“, – sako B. Kazlauskas.
Vardas:
KTU Panevėžio technologijų ir verslo fakultetas