Šį sandorį valdantieji jau palaimino miesto tarybos posėdyje.
„Žiūrint verslo akimis, tai nesuprantama. Savivaldybė iš savęs perka pastatą“, – stebėjosi opozicijos lyderė, konservatorė Indiana Grigienė.
Ji klausė miesto valdžios, kas nustatė pardavimo kainą, ar savivaldybė pinigus gavusiam Autobusų parkui nebeturės kompensuoti patiriamų išlaidų.
Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna teigė, kad vienintelis variantas savivaldybei perimti senąjį stoties pastatą yra nupirkti jį iš įmonės.
Valdininkas nurodė, kad senosios Autobusų stoties pastato vertę nustatė nepriklausomi turto vertintojai, o pinigus gavęs Autobusų parkas už juos planuoja nusipirkti naujų autobusų.
Kita opozicijos atstovė Viktorija Vidžiūnienė pasiteiravo, ar senosios stoties pastato pirkimas ateityje atsilieps savivaldybės Autobusų parkui skiriamomis lėšomis.
T.Jukna atsakė, kad ne, nes keleivių vežimo organizavimas vyksta atskira sutartimi pagal miesto tarybos patvirtintas kainas.
Po rekonstrukcijos senajame Autobusų stoties pastate įsikurs Panevėžio plėtros agentūra, Turizmo informacijos centras ir savivaldybės įmonė „Panevėžio keleivinis transportas“. Pastaroji neseniai buvo įkurta neva eismui mieste gerinti, bilietų prekybai organizuoti. Opozicija čia matė tik valdžios suinteresuotumą kurti dar vieną biurokratinį šašą.