Panevėžio, Anykščių, Biržų, Pasvalio, Kupiškio, Rokiškio, Pakruojo naujienos.
Redaktorė: L. Matelienė
HOROSKOPAI

Rokiškio miškų urėdas prisiminė lemtingą akimirką, kai Sartų ežere užkibo didžiulė lydeka

Mūsų mokyklos blogiausios? Ar tikrai? (8)

panskliautas.lt,   www.panskliautas.lt   2016 liepos 05 d. 12:48

Komentarai

manau   
2016-07-09 11:12:00 (IP: 78.63.91.232)
tiems, kas nori sunaikinti kaimo mokyklas, tai tikrai.
???????   
2016-07-07 13:14:18 (IP: 78.63.91.232)
Mokytojus moko, moko, tikrina, tikrina. Kai atestuoja mokyklų vadovus- viskas ten gerai. Tačiau kai šnekama apie rezultatus- jie prasti, mokytojai dirbti nemoka, tingi. Būtinai juos reikia mokyti dirbti kitaip. Tai kaip jiems vadovaujama, jei dirba blogai? Kaip tie vadovai gauna gerus įvertinimus? Kažkoks užburtas ratas.
nuomonė   
2016-07-07 12:25:52 (IP: 212.47.244.193)
Noriūnai jau seniai nebebuvo mokykla, o pačiu prasčiausiu turgumi supletkais ir intrigomis. Ar tai vadinate projektais? Siaubas, ne mokykla. Gerai kad viršininkė galiausiai pati susiprato, bet dabar jau niekas nepasikeis kai mokykloj toks susipriešinimas. Rudilių vaikams reikia eiti į šią mokyklą. Baimė jau dabar purto dėl rugsėjo. Apie pasiekimus tai geriau patylėkim bendrai.
mama   
2016-07-07 12:09:08 (IP: 63.141.226.34)
Tai atsakykit man kokią naudą mokiniams davė tie visokiausieji projektai Černiaus mokykloj? Man jau tai atrodė kaip psihodelika. Projektai ir ištisi projektai, renginiai, pasirodymai. Tragedija. Tai kokie gali būti rezultatai. jie realiai blogi, nes dirbama tik dėl pasirodymų.
Pritariu autoriui   
2016-07-07 09:05:50 (IP: 78.63.91.232)
Jei tėvai žino, kad gimdo potencialius bedarbius, tai mokykla jau bejėgė. Pokario tėvai žinojo: mokysis- gyvens geriau už mus. Tai ir buvo motyvacijos esmė. O ta pagalba keletui Kupiškio rajono mokyklų, kelia abejonių. Kažkaip neatskleidžiama tos ,,ypatingos" Lagūnavičiaus metodikos prigmties, nepasiūloma pasižiūrėti kaip realybėje vyksta jo mokykloje pamokos ir kokie rezultatai. Peršasi mintis, kad projekto organizatoriams teks pinigai, direktoriams- garbė, mokytojams- darbas, mokiniams- bandymų triušių rolė.
Ale   
2016-07-06 22:03:11 (IP: 109.163.234.5)
Išvedžiojimai ir nulis. Vaikus leidžiame į mokyklą mokytis ir norime kad jie pasiektų bent šį tą. Mokyklos dabar jau pradėjo selekciją. Gydytojai taip pat galėtų kokio bomželio ar girtuoklėlio negydyti, bet gal to nedaro. O mokykla pasiima krepšelį ir virkauja, kad nieko negali (o gal nemoka).
buvusioji   
2016-07-06 21:59:10 (IP: 78.63.126.251)
Pasakysiu konkrečiai: dėl netikusio valdymo mūsų mokyklos nieko nebuvo geriausios pagal rezultatus. Mes labai pamilome akcijas-atrakcijas, kurių per metus suorganizuojama šimtai. Mes norim visur pirmauti, pasineriam į visokiausias gerų mokyklų, vertinimų ir įsivertinimų ideologijas, blaškomės per visą abėcėlę. Rezultatai mums antraeilis dalykas - svarbu veiksmas, platūs mostai. O rezultatus galima pasiekti tik dirbant ir dirbant, o mes tik imituojam darbą, kuriame strategijas. Ir vis esame uodegoje. Nors kiek matau ir Pasvaliui nėra ko džiaugtis, o Panevėžio mes neperspjausime.
tiesiog   
2016-07-06 19:20:02 (IP: 89.163.135.98)
perskaičiau tamstos išvedžiojimus ir nieko nesupratau. Tėvai leisdami vaiką į mokyklą viliasi, kad jam bus suteiktas bent bazinis žinių lygis. Kai net jo nėra, tai kyla klausimas kuriam reikalui leisti vaiką į mokyklą (atiduodame jį į profesionalų rankas) irkur jam dėtis po 10-ties klasių. Gal ir darbo birža jo neįrašo kiek man žinoma. Gimdom potencialius bedarbius, o mokyklos juk nedejuoja, kad vaikas nesugeba, jos ima bet koki kad tik "kapšelis" ateitų ir skaičius būtų. Tai gal tokiais atvejais siųskim tokį mokinį mokytis amato po 8 klasių, o ne per prievartą vilikim jį į9 klasę. Bet tada jau problemos bus su mokinių skaičiumi mokykloje. Ar ne taip pone direktoriau?

Parašykite komentarą!

www.panskliautas.lt - visos teisės saugomos.